tisdag 31 december 2013

Årskrönika 2013


2013 har varit ett år med många roliga och spännande tårtuppgifter och jag har bakat åtminstone 35 tårtbottnar under året som gått. Såhär vid en snabb överblick av alla tårtor ser jag att det har varit mycket grönt, blått och vitt. Jag vill samtidigt också rikta ett tack till först och främst Jonas som har stått ut med att köket ser ut som det gör ibland när man har bakat många tårtor och tack till mamma och svärmor som har lånat ut sina tårtformar när mina inte har räckt till. Massor med tack till alla er som har gett mig spännande uppdrag, utan er skulle jag inte ha möjlighet att utöva min hobby i den utsträckning jag gör, hoppas att ni har varit nöjda med era tårtor! Det ska bli spännande att se vad 2014 för med sig men här kommer en kort sammanfattning på tårtorna jag har bakat under 2013:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar